Aktualne zasady działania Urzędu Miasta Tychy. Sprawdź, jak załatwisz urzędowe sprawy!

Urząd Miasta Tychy poinformował jak od poniedziałku, 24 stycznia 2022 r. można załatwiać sprawy urzędowe. Ze względu na wzrost zachorowań na COVID-19 urzędnicy zachęcają do załatwiania urzędowych spraw telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem portali.

Andrzej Dziuba / Facebook
Urząd Miasta Tychy

Zachęcamy naszych Klientów do załatwiania urzędowych spraw telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem portali eURząd, ePUAP – zachęcają urzędnicy. Jak czytamy w informacji podanej przez urząd miasta od 24 stycznia nie będzie możliwości poruszania się po całym budynku Urzędu Miasta. Bezpośrednia obsługa Klienta odbywać się będzie na parterze urzędu w Biurze Obsługi Klienta, zgodnie z obowiązującymi rygorami sanitarnymi, których przestrzegania pilnować pracownicy urzędu (obowiązek zakrywania ust i nosa, dezynfekcja rąk).

Urzędnicy dodają, że korespondencję kierowaną do Urzędu będzie można składać w punkcie kancelaryjnym w Biurze Obsługi Klienta na parterze budynku albo wrzucać do specjalnie przygotowanej skrzynki na korespondencję.

Kasy na parterze Urzędu Miasta Tychy będą czynne codziennie w godzinach pracy Urzędu:

  • od poniedziałku do środy w godz. 7:30-15:30,
  • w czwartki w godz. 7:30-17:30
  • w piątki w godz. 7:30-13:30.

Wejście do kas będzie możliwe tylko od strony Parku Miejskiego. Tutaj również obowiązują rygory sanitarne. Urzędnicy zachęcają do wnoszenia opłaty elektronicznie poprzez przelewy bankowe lub płatności online dostępne w portalu https://eurzad.umtychy.pl.

Na parterze urzędu w Biurze Obsługi Klienta załatwić można sprawy związane m. in. z zameldowaniem, nadaniem numeru PESEL, odbiorem dowodu osobistego, zawieszeniem i wznowieniem działalności gospodarczej, z zakresu gospodarki nieruchomościami czy Karty Dużej Rodziny.

Działalność poszczególnych wydziałów dostępna jest na stronie: Jak załatwisz sprawy w Tychach