Godziny pracy urzędu miasta w Tychach w świątecznym okresie. Sprawdź co się zmieni!

Urząd Miasta Tychy poinformował o zmianach godzin pracy w okresie świątecznym. Przez dwa dni urząd będzie nieczynny.

UM Tychy
L 1

Tyscy urzędnicy poinformowali o zmianie godzin pracy w okresie świątecznym. Największe zmiany wystąpią 24 grudnia 2021 roku i 7 stycznia 2022 roku.

  • 24 grudnia 2021 r. - nieczynne
  • 7 stycznia 2022 r. - nieczynne

Jak informują urzędnicy Wigilia wskazana została jako dodatkowy dzień wolny od pracy dla pracowników urzędu w zamian za święto przypadające w sobotę 25 grudnia 2021 r. (pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia).

7 stycznia 2022 r. jest wolne od pracy w zamian za 1 stycznia.

Godziny pracy urzędu miejskiego w Tychach poza okresem świątecznym

  • 7.30 - 15.30 poniedziałki, wtorki, środy
  • 7.30 - 17.30 czwartki
  • 7.30 - 13.30 piątki

Oprócz możliwości osobistego załatwienia spraw w urzędzie, istnieje możliwość rozwiązania sprawy poprzez tyski e-urząd.

Jak się zarejestrować?

Rejestracji można dokonać elektronicznie wypełniając wniosek rejestracyjny na platformie ePUAP bądź osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Tychy, składając wniosek o założenie konta w formie papierowej.

- Dostęp do danych o stanie Twoich spraw, zobowiązaniach podatkowych i opłatach lokalnych, oraz niektórych, związanych z Tobą, wpisach w rejestrach prowadzonych przez nas jest możliwy po dokonaniu rejestracji - informują urzędnicy.